Inspecció Road Book Infantil

El passat diumenge, comentaven la dificultat de trobar gent per tal de fer de control al Road Book Infantil, ja que esta enfocat als membres del Club i gent de Llagostera, i és clar, els aficionats volen participar.

A mi m'es ven igual, ja que el meu nevot, encara és petit per fer-lo participar, així que me presto voluntari per un control.

Havia quedat amb el Pep i l'Albert per inspeccionar recorregut de diumenge que ve, i veure on posarem el control.

La ruta és molt fàcil, i apta per tothom, els creuaments de carretera no són res perillosos, i hi ha una zona que no diré per on, que és molt maca i divertida.

L'Albert i jo estarem al control junts, així que concretem que s'ha de fer, i qui farà cada cosa.


Seguim el recorregut fins al carrilet, quedem per diumenge, i jo continuo pedalant una estona.

M'acosto a Girona i torno, tot pel carril bici, i coincidint amb la marea blava de la pedalada Vic-Platja d'Aro.