Intent de Despertaferro

Avui no he pogut fer la sortida habitual amb en Miquel.

Mirant un mica pels quilometres que m'esperen al camí, havia planificat una visita al podòleg... tinc una durícia just a la zona de la cala del pedal del peu esquerra, i quan porto una bona estona pedalant, comença a fer mal, per la qual cosa havia decidit que m'ho revisessin i a poder ser corretgisin. L'Eva, amablement, ha fet una excepció i m'ha agafat en dissabte, que per ella es festiu, però m'ha posat una condició, que fos a primera hora, i per tant era incompatible amb la sortida amb en Miquel.

En resum, que en Miquel ha sortit amb un altre company, i jo espaterrat amb una camilla, treient-me els "callos".

He aprofita la resta del matí per tal de comprar les coses que me faltaven pel viatge.. medicaments, un lladre, una llibreta, etc.

He passat per la botiga de l'Oscar per comprar una càmera, i m'ha comentat que hi ha un noi de Barcelona que ha preguntat per mi, que vol sortir ara a l'estiu per la zona... encantat, si llegeixes aquest post, només has de fer un comentari i si vols quedem un dia... però a partir de mitjans de juliol... quan torni de Santiago.

Així que després d'una bona migdiada, m'he decidit a agafar la bici...

Tenia carregat un track que semblava interessant, o al menys el seu nom ho era molt... DESPERTAFERRO.


Ruta original al Wikiloc

Havia trobat la ruta al Wikiloc i l'havia penjat en Pera Serrat.... tenia bona pinta, i un índex IBP de 90... perfecte per la meva progressió.

El track el tenia carregat al GPS per Sant Joan, però me vaig aixecar amb molt mal de cap, i amb poques ganes d'agafar la bici... i no penseu que el mal de cap estava provocat pels efluvis etílics!!!

Res, que agafo la bici, i només baixar la borera... la suspensió s'enfonsa i comença a xirriar tot... el brain no funciona i cada pedalada és una enfonsada de suspensions... apart xirria molt!!!

Paro i li dono un cop sec a la suspensió... sembla que reacciona i és queda bloquejada... moc el dial del brain i provo... sembla que el bloqueig torna a funcionar... uf quin ensurt!!!

La suspensió segueix xirriant, però no és greu... hauré de fer una visita al taller, ja que encara està en garantia.

Així que continuo, amb una mica d'acollonamenta, pel que ha succeït amb la suspensió, i tiro pel carrilet fins a la costa de l'Alou, que és on puc enllaçar amb el track... me passo el corriol per on s'ha de sortir del carrilet... reculo i començo a pujar... la calor és sufocant, i he de començar a posar el molinet.... pujo una estona llarga, el que semblava al perfil una pujadeta suau, es converteix en un petit infern, ja que vaig pel tallafocs, ample i sense una ombra, amb molta calor. Arribo a dalt, i comença el descens pel GR-92... gran conegut meu, sobre tot després d'inspeccionar amb molt detall el terreny autòcton al caure en un xargai... Baixo depresa, però amb prudència... me creu amb un noi corrent i es fot un ensurt el pobre!!!

Torno de nou al carrilet... s'ha d'anar fins a Santa Cristina, per enllaçar amb un altre camí... segueixo el track... arribo a una urbanització abandonada... no trobo el camí... dono unes quantes voltes... no hi ha manera... estan fen obres instal·lant un gasoducte, i sospito que el camí passava per on ara hi ha una rasa... miro de enllaçar amb el track més endavant... no puc...

Desisteixo i m'acosto fins a S'Agaro per veure el mar... encara hi ha molta gent a la platja... torno cap a casa, i caic a la tentació de prendrem una cola al restaurant de la Font Picant... la veritat que he parat una mica obligat pel mal al cul, ja que he sortit amb un bagui d'aquest de freeride, i no són molt adequats per fer distàncies una mica llargues.

Així que he tornat a casa, on m'esperava una bona dutxa i un bon sanwich de llonganissa de "pavo"... ah, i un super Magnum de tres xocolates!!!

Al final quasi 40 km de rodatge... l'ultima abans de Santiago!!!

Demà control al Road-Boock infantil!!!