Duatló? - Bike & swimming pool & breakfast - je, je no conta

Desnivell de pujada acumulat:1.207 m
Pendent màxima: 17,7%

Ahir, a última hora, vaig parlar amb en Miguel per veure si sortíem en bici avui dissabte, ell volia anar a St. Elm, a St. Feliu, així que la meva feina quan arribes a casa era buscar un track per tal de seguir-lo... curiosament, quant arribo a casa veig un tríptic publicitari dels centres BTT. Veig que hi ha una ruta circular que va cap a St. Elm, així que miro de concatenar diferents tracks fins enllaçar amb aquesta petita ruta circular. Me vaig a dormir amb els deures fets!!!

A les 7h sona el despertador i me costa molt aixecar-me, però havia quedat, així que amunt i a vestir-me i preparar una mica la bici, revisar pressións, engrasar la cadena i cap al forn a comprar un croasant. Encara esta una mica fosc, així que les sortides a les 8 tenen els dies contats...

Arribo a casa del Miguel a les 8 en punt, comentem la ruta que he preparat, va cap a la Trencada, passa per darrera la Casa Nova, passa aprop de Sta Escolàstica, St Feliu, St. Elm i tornada per Solius... tots d'acord amb el que s'ha de fer enfilem cap a a La Trencada...

Anem xerrant i la veritat que sense enterar-me arribem a la Trencada, be, de les tres pujadetes que hi ha al final si que m'he enterat... enfilem cap a la Casa Nova, i xerrant, xerrant ens saltem el desviament, reculem i agafem un corriol ple de pedres, però ciclable que ens porta fins al Mas de Santa Escolàstica... aquí li dic al Miguel si vol pujar a Pedralta ja que no ho coneix, i diu que si, que li fa il·lusió, així que comencem a pujar per la carretera asfaltada... arribem a dalt i investiguem una mica... no es pot pujar sobre la pedra.

Tornem pels nostres passos i baixem fins a St Feliu a tota llet (arribem als 70 km/h), i anem fins a la piscina de la Corxera per veure la Xenia, la filla del Miguel, que avui comença el curs de natació... aprofitem a fer un breakfast mentre xarrem amb els pares d'altres nens coneguts...

Un cop hem esmorzat ens preguntem si anem a St. Elm... és tard són més de les 11h i encara queda una bona estona. Pujar a St. Elm ens podria fer arribar molt tard a casa, així que decidim tornar... passem pel passeig marítim de St. Feliu per veure l'ambient i enfilem per la carretera per tal de sortir de St. Feliu... agafem els corriols de Bufaganyes on ens perdem un moment, i enfilem pel Golf Costa Brava per tal de tornar per Solius...

Aquí en Miguel comença a "fotres" de mi amb la conversa, així que deixo de posar atenció al GPS i ens tornem a equivocar... retornem fins a Can Dalmau i busquem el camí que marca el track, però no el trobem... així que seguim a veure si podem arribar a casa... portem una estona i comencem a pujar de mala manera i li pregunto al Miguel si està segur de seguir... ell no s'havia adonat de que estàvem improvisant... així que decidim seguir, ja que mirant el mapa veiem que podem enllaçar amb el track en algun punt per on hem vingut... ens fotem 2 quilometres pujant de valent amb pendent fortes i arribem a la zona per on hem vingut, ja la tornada a tota llet per tal de no arribar molt tard a casa... al final a les dues a casa...

La setmana propera segurament anirem a la cursa dels Policies i Bombers a Bescanó