Sortida Club BTT Llagostera: Vidreres i Sant Maurici

Desnivell de pujada acumulat:567 m
Pendent màxima: 8,0%

Avui estava programada al calendari del Club BTT Llagostera la primera sortida per adults del calendari tardor-hivern... i la veritat, després d'un temps de caloreta, avui si que la sensació era d'hivern.

La ruta prevista era anar fins a Vidreres, i tornar passant per Sant Maurici, i així a les nou en punt, 7 bikers, entre elles 2 noies, a veure si l'exemple fa que surtin més, ens concentrem al lloc habitual... amb un fred de nassos!!!

Primer arriba en David molt abrigat... jo anava amb màniga curta i maniguets, i ell es presenta amb tot l'equip d'hivern.... més tard una de les dues noies, que no se com es diu i en Toni, també fent gala del seu equip d'hivern.... en Josep arriba com jo, amb maniguets, i després l'altre noia amb roba d'hivern.... uns minuts més tard, arriba en Pere amb màniga curta.... ole campió!!!

Així que ja estem tots i sortim pel carrilet amb un fred de nassos, i en Josep marcant el ritme.... això no és bo!!! Pugem per Creu de Serra... la pujada en fred és durilla... anem en paral·lel pel camí fins a Can Siu, i de cop ens trobem a un intent d'Ari Batanen, amb una furgo que comença a clavar frens i a perdre la trajectòria.... ens apartem com podem i no passa res... renoi quin ensurt per començar el dia...

Baixem cap a Can Gasconell, Mas Andreu i pugem cap a Can Caldes per la Serra d'en Xiberta... hi ha molts caçadors, i no de bolets precisament... voregem la finca de les Alcines, i enfilem cap a Can Vives i la Goba...

Arribem a Vidreres i aprofitem per fer una mica de ruta turística (juas) passant pel centre del poble.... tot seguit enfilem cap el cementiri amb el pitjor del dia... un vent fred i en contra que farà que els que no anem tant abrigats patim una mica... per sort fa pujada i amb l'esforç es compensa la cosa...

Quasi arribem a Malavella Parck i ens adonem que havíem d'haver agafat un corriol que ens porta directes a l'ermita, però continuem per la pista fins arribar i aprofitar per fer una parada tècnica.... fem petar una mica la xerrada, avui el tema del dia sembla que és la roba d'hivern!!!

Foto de grup. Falta en Pere

La tornada la fem per camins nous fins a la finca de les Alcines i ja aquí tornem pels nostres passos sense res a destacar...

Al final ens hem quedat en Pere i jo sols per fer una cerveceta al Carril, que Can Cassoles esta tancat!!!

MAD ha dit...

En cuanto el calendario de "curses" me deje, me apunto a todas.

Força al Club BTT Llagostera. Ho esteu fent molt be nois

Jordi Marina ha dit...

Esto hay que celebrarlo!!!