Primera nocturna de la temporada

Ja vaig comentar, que per motius de feina, havia de variar la meva rutina durant la setmana.

Ara, al poder tornar cada dia a casa, havia de deixar el gimnàs de Tàrrega, que és el que feia quan sortia de treballar.

He estat mirant un altre gimnàs a la zona on ara estic destinat, però donat que la situació és molt precària i que ens traslladarem aviat a un altre poble, vaig decidir sortir a les nits a rodar pel carril bici i si agafo confiança, fer alguna ruteta sencilleta.

La setmana passada amb la bici al taller no vaig poder començar la nova rutina, i ahir, les baixes temperatures me van desanimar, però avui.... avui no!!!

Arribo a casa i el termòmetre del cotxe marcava 10º C... avui surto!!!

Me poso roba d'abric, el MP3 i el frontal... és un de qualitat, però més aviat apropiat per moure't a peu, i la llum que fa, no és que sigui una meravella...

He comprat per internet un focus de 1000 lúmens, però no arriba fins dijous, així que és el que hi ha.

Aquestes són les condicions de visibilitat amb el frontal. Tens uns 5 metres de visibilitat.

Surto del poble, i semblo una mica l'atracció, donat que la gent flipa una mica... deuen pensar: on va aquest penjat???

La primera sensació és dolenta... els ulls s'ha d'adaptar a les noves condicions lumíniques, que són molt dolentes, i costa una mica veure per on vas, però de seguit t'acostumes...

Enfilo pel Carrilet cap a Girona, amb la intenció de fer 15 quilometres (Llambilles) i tornar... he fet un bon ritme i estic content... 1:30h pedalant i quasi 30 km han caigut.


Per cert, m'he trobat amb 2 betteros a l'alçada del "matadero"... éreu en Pep i en Miki???

Demà a veure si puc repetir.