Caixa Girona 2010 - Tossa


M'havia posat el despertador per anar a veure la cursa de Tossa del campionat Caixa Girona... m'aixeco però plou... m'entorno una estona al llit i m'acosto amb cotxe...

De seguit trobo a la Xenia i en MAD... estan fent la volta de reconeixement... a veure si no cau.

Després a l'Arnau, a en Duran... els desitjo sort.

Les informacions que m'ha donat l'Arnau és que la Xenia ha caigut...

Després he vist la sortida dels Elit i companyia, però ha començat a ploure de valent, i he marxat... no era plan!!!



Aquí us deixo unes poques fotos que he pogut fer...


1 comentari:

Paco ha dit...

Hola Jordi,amb el teu permís t'agafo una foto,ja que estic a primera fila,...de xarrameca amb els companys.
Nosaltres hem aguantat la pluja,i per sort he pogut pujar al podium..!!!