Tornant a la normalitat.


Modalitat: BTT
Distància total: 31,79 km
Desnivell de pujada acumulat: 709 m
Índex IBP: 55

Quines ganes tenia de sortir amb la bici.

Ha tornat la normalitat. De nou, jornades de treball intenses, rutina als horaris... i tot això, de cop, després de dos setmanes de vacances. Amb la depressió pos vacacional hem tirat endavant, com hem pogut, la setmana, però avui, avui havíem de sortir com fos. Havíem de fer la sortida dels dissabtes.

Feia temps que volíem anar al Puig Gros, de fet, feia un any que no pujàvem, i avui ha tocat. En MAD, en Dani i jo cap a les Gavarres.

Pujar al Puig Gros, va ser una de les primeres rutes que vaig fer una mica amb cara i ulls, després d'haver "ressuscitat" en això de la bici. Recordo, que el meu germà va ingeniar amb un telefon i un GPS Bluetoth, un sistema de navegació que ens va començar a portar a llocs desconeguts per nosaltres, i que es van convertir, com el Puig Gros, en un dels meus punts preferits per anar.

Camins, camins més amples que fa un any, alguna rampa més dura del conte, però sense casi adonar-nos ens hem plantat a la roca que hi ha a la bora del camí. De fet, una mica més i ens quedem xarrant i xarrant com llangardaixos allà mateix ja que amb el solet que feia s'estava de conya.

Després, i per allargar una mica la ruta ens hem acostat a Romanyà per Font Josepa. Començava a fer caloreta, així que baixada pel GR fins al Pla de Panedes i cap a casa.

Avui si que hem pogut fer un cafè al meu forn de pa preferit!!! Per cert, he "disfrutat" com un camell!!!