Castell de Sant Miquel

Modalitat: BTT

Desnivell de pujada acumulat: 942 m

Avui sortida des de Quart, amb en Carles com a Sherpa. Aquests dies s'ha estat currant una ruta per la zona i tot estar fotut ens ha acompanyat. De fet, aquesta setmana la grip a fet estralls i ha fet faltar a en MAD, que esperem es recuperi aviat.

Tots preparats per sortir.

Enfilem pel carril bici fins a La Creueta, on comença una bona pujada per passar a la Vall de Sant Daniel.

Les Vistes allà dalt

Agafant aire

Tornem a baixar, i passem per sota la N-II, després ja tornem a enfilar cap amunt cap el nostre destí, el Castell de Sant Miquel.

En Carles no es troba be, però ens acompanya fins al Castell de Sant Miquel. Fem alguna parada d'agrupament, d'avituallament, la veritat que el camí és molt macu, amb alguna pujada tècnica, que li posa una mica més d'al·licient a la sortida.

Arribem a peus del Castell, i trobem el "repetxo" del dia... collons, l'unic que l'ha pujat ha sigut en Pep, i al tercer intent... no és que el pendent sigui molt fort, però si era complicat trobar per on passar.

Pujada impossible. 1er intent (La resta a peu)

Alguns s'ho miren des de dalt (El Castell preciós)

Pujada impossible. 3er intent (El definitiu, quina fiera)

Pugem a la part més alta

Un cop a dalt del Castell, les vistes són espectaculars... diria que és veu tota la província... si no fos per que te quedes gelat, era per quedar-se una bona estona.

Les Medes, el Montgri...

El Àngels... Les Gavarres.

Girona city.

El fossar... no hi ha cocodrils!

El Montseny

Els Pirineus ben nevadets

Després, en Carles ha marxat, ja que no podia seguir més amb el refredat que portava, i nosaltres hem seguit amb la ruta planejada... ara puja, ara baixa, camins, corriols, aigua, molta aigua... les rieres anaven plenes. Hem pogut veure com un corriol magnific de més de 5 quilometres s'ha convertit en un camí ple de branques triturades que en més d'un moment s'han creuat entre les nostres rodes... per haver trencat alguna cosa. Creuar les rieres, també ha sigut molt i molt divertit.

Al arribar, l'amfitrió ens esperava amb la mànega per rentar les bicis...

Rentant les bicis

I amb un espectacular avituallament... sobretaula llarga, xerrant de les aventures i desventures. Possibles reptes.

La ruta al Wikiloc

L'altimetria

Carles ha dit...

Espero que us hagi agradat. Em sap greu no haver pogut acompanyar-vos tota la ruta.

Núria ha dit...

Unes fotos precioses, avui ha fet un dia espectacular, jo tambè he sortit amb la btt i havia gent per tot a rreu, a peu, amb bic, cavall.......
S'ha de gaudir d'aquests dies.