Llagostera - El Remei - St Feliu - Solius - Mas Patxot - Llagostera

Desnivell de pujada acumulat: 486,77 m
Desnivell de baixada acumulat: 499,57 m

Índex IBP: 36,55

Agafem el carrilet en sentit Sant Feliu fins al Pla del Remei, travessem el Camping Castell d'Aro, i comencem a pujar fins al Turó d'en Ribes. Aquí ja comença a sobrar tota la roba i fem una paradeta per treure'ns la jaqueta.

Travessem el Poble Nou i fem una parada de reagrupament abans de començar el corriol paral·lel a la carretera C-65. Sembla que els companys triguen massa, reculem a veure que passa... averia mecànica.

Ja un cop tots junts, iniciem el corriol cap a Ca Pi, molt divertit i ràpid. Creuem la carretera i agafem el camí cap a Can Duran de Bufaganyes, i després cap a el Golf Costa Brava.

Seguim el camí cap a Can Dalmau i comencem a pujar cap a Solius; sentim les capanes de l'esglesia de molt aprop, i ja pujem cap el Puig de les Rates.

Baixada trepidant cap a Mas Patxot, creuem la carretera C-65 pel pas inferior, i tornem al carrilet, ja cap a casa.

La grana afluencia de gent al carril fa que haguem d'anar en fila per no xocar.

Al final arrivem al punt de partida molt d'hora, i es que el ritme que han marcar els de dabant ha sigut duret.

Be, un bon cap de setmana amb uns quants quilometres fets!!!