Llagostera - Sta Ceclina - Mas Matetes - Montrei - Llagostera

Distància total: 19,10 km
Desnivell de pujada acumulat: 296,26 m
Desnivell de baixada acumulat:
297,28 m
Índex IBP: 23,71

Uf!!! Que cansat estic. Com m'ha costat aixecar-me!!!

Obro la finestra i veig el dia que fa... solet que escalfa de valent!!! Això s'ha d'aprofitar!!!

No se que fer... volia fer una ruta que anomenen Caules, però he d'estar d'hora a casa per portar al meu germà a l'aeroport... així que decidit... faré una de les rutes que he fet des dels meus inicis amb el btt amb la meva estimada Atala allà pels anys 90.



Així que agafo la bici i enfilo cap al veinat de Creu de Serra, cap a la part alta de La Canyera. Un cop aquí enfilo cap a Can Companyó o s'ha de creuar la C-35 pel pas superior (enllaç de Tossa).

Un cop creuada la carretera vaig cap a l'estany de Can Companyó, i un cop passat seguim un camí que te com a destí a la urbanització de Santa Ceclina.

Girem cam a Can Carbonell i passem pel pas superior que han fet per travessar la C-35 de nou.

Segueixo la pista paral·lel a la finca de Mas Matetes, fins al desviament cap a Caldes, però estic molt mandrós i enfilo cap a Mas Caldes.

Un cop aquí ja torno quasi pel camí que he vingut, cap a la part alta de la Canyera, i cap a Motrei, i finalement cap a casa.

Una ruta fàcil per disfrutar de bon dia.

Demà sortida amb els del club btt Llagostera.