Preparant el camí de Santiago

Diumenge, son les 8h sona el despertador, m'he d'aixecar per sortir en bici amb els del Club... que es aquest soroll... és el vent... quina tramuntana bufa!!!

Avui està planificat pujar al Coll del Matxo Mort, Coll de Llumeneres, i baixar a Esclet.

M'aixeco, obro la finestra... quin fred que fa, està plovent, i quina tramuntana bufa... no sortirà ningú amb aquest vent!!!

M'entorno al llit!!!

Una estona mes tard m'aixeco, i decideixo començar a preparar la sortida de Setmana Santa, serà la primera proba de tres dies per fer un mini simulacre del camí.

De fet la ruta prevista pel voltants dels Ports (que pot canviar en qualsevol moment) és, arribar divendres a Tortosa, agafar la bici fins a Bot (50Km per la via verda), dissabte de Bot a Coratxar (50Km per pistes forestals i carreteres secundaries), i diumenge de Coratxar a Tortosa (menys de 50 Km i baixada). Dilluns a menjar la mona a caseta!!!

Així que a muntar el transportin i les alforges que m'he comprat:

La HardRock amb el transportin instalat

Detall del transportin, és un Botrager d'alumini especific per frens de disc.

Detall del sistema d'ancoratge de les alforges. Dos ganxos a dalt i una peça giratòria a baix. En 3 segons muntades.

L'alforga instal·lada.

Vista posterior de les alforges. Sembla una mica voluminós tot plegat.

Detall de les fundes per si plou. Estan integrades dintre de la coberta superior.

La funda muntada.

Així que un cop he vist que tot funciona. Desmunto les alforges i com ja no plou... a caminar una estona.

Aquí trobo als companys Pep i Pere que tornen de la ruta prevista. Quins tius... són valents!!!