I Marxa Gironina de BTT Policies i Bombers - Volta llarga

Desnivell de pujada acumulat:1.004 m
Pendent màxima: 17,8%

La matinada d'avui ha sigut èpica... ahir fins a quasi la 1 preparant la sortida amb esmorzar per la mainada de demà del Club BTT... i avui sona el despertador a les 6 amb menys de 5 hores de son, me preparo i començo a acabar de muntar el portabicis que m'ha costat una mica encaixar-lo al cotxe... carrego la bici i vaig a fer una volteta per mirar de que tot funcioni... ajusto una mica i a esmorzar... a 3 quarts de 8 a casa del Miguel, que era el punt de reunió de l'Arnau, i l'Albert.... carreguem les bicis i cap a Bescanó.

Arribem i de seguit trobem a l'Ivan que està ajudant a la organització, realitzem la inscripció on saludem a l'Edu que ens comenta que el traçat és molt molt fàcil... (cabron!!!)

Comencem a escalfar, pugem un parell de vegades a la part del darrera del pavelló i esperem al brífing... ens diuen que el traçat és apte per a tothom, però que hi ha una primera pujada una mica durilla que ha sigut inevitable salvar donat que s'ha d'anar a l'altre banda de la muntanya... és dona la sortida neutralitzada i estem situats darrera de tot...

Comencem a pedalar amb precaució pel mig del poble... un noi que no participava a la cursa, me saluda... no l'he conegut (perdona), i de seguit ens fiquem entre unes pomeres, la gent va al seu ritme, i amb alguns canvis de cantó sense avisar... al quilometre 2, arribem a la primera pujada, i trobem el primer embus... la gent puja com pot i fa que hagi de posar el peu a terra... l'Arnau va per davant i en Miguel m'avança....

Vaig guanyant posicions, i és que la pujada va fen una criva important entre els participants... després de 2 quilometres pujant, comença un descens molt divertit on encara avanço a més gent... tonema a pujar, i una noia que va davant meu, fa un canvi de plat molt brusc... i se li xupa la cadena, li demano si necessita ajuda, i me diu que si, que no es veu capaç d'arreglar l'avaria... paro i miro de treure la cadena de xasis... una KTM doble flamant... no puc i para un altre company... entre els dos, un aguantant la bici, i l'altre forçant una mica els plats, aconseguim posar la cadena a lloc i la noia pot continuar... ens demana veure'ns les cares per tal d'agrair-nos-ho...

Seguim pujant... m'ha avançat molta gent de la que havia avançat abans... així que ara toca recuperar... de seguit arribem a l'avituallament... tinc sensació de gana i prenc un got... te un gust estrany... és aquarius (molt be per l'organització)... me va molt be... i no menjo res... aprofito per comentar la jugada amb el noi que m'ha ajudat a reparar la KTM i altres noies que han coincidit... seguim tots plegats...

El primer que trobem és l'ascens per una línia... molt poc tècnica, però durilla... m'atrabanco amb el de davant i he de posar el peu a terra... m'aparto de seguit i deixo passar als que venen per darrera... formem un grupet de 2 noies i 4 nois... la noia de la KTM me comenta que és la 3a vegada que agafa una bici de BTT... molt be per ella!!! seguim i vaig en paral·lel amb un noi que corre amb la falta d'un braç... i és que quant tens el virus del BTT!! comentem la jugada... així, anem intercanviat posicions fins al desviament entre la volta llarga i la curta... aquí del grupet que anàvem quedem una noia i jo...

A la primera pujada, trobo al Miguel i l'Arnau que tornen... per les cares sembla que ha passat alguna cosa... me diu el Miguel que han petat i fan la curta... els hi demano si volen que vagi amb ells i me diuen que no... segueixo i miro d'atrapar a la noia que anava al grup... l'atrapo i seguim... a les pujades ella anava millor que jo, i a les baixades jo l'avançava... anem per un tram molt trencacames, amb camins/corriols molt macus en constant ascens i descens... Arribem al segon avituallament i ella s'havia quedat una mica despenjada, comentem la jugada amb el fotògraf i la noia que preparava l'avituallament i decideixo marxar sol, encara queden molts quilometres, o això pensava...

Inicio un tram en baixada i de planeig... vaig molt be... l'aquarius, aquest fa miracles... avanço a un noi, que s'equivoca i arribo al tram de pujada que ja esperava... la veritat que amb el tute que portem els últims 3 quilometres de pujada és fan durs... impressionant una rampa, que quasi no la puc fer ni a peu... ja un cop a dalt, sento la música.... no pot ser, estem al quilometre 25, i han dit que hi havia 30.... baixo i arribo a meta... en Miguel, l'Arnau i l'Albert ja han fet el bocata i quasi l'han digerit... jo agafo els regals i l'entrepà i m'el menjo comentant la jugada... després d'una estona veig aparèixer la noia que vaig deixar a l'ultim avituallament, i vaig a saludar-la, però està enfeinada xerrant amb les noies que repartien els obsequis així que ho deixo per una altre estona...

Una marxa molt maca... molt poc tècnica, però dura físicament, m'ho he passat "teta" .... l'organització impecable i els regals molt i molt be... ara ja si que no ens posaran cap multa per falta de reflectants!!!

Judith ha dit...

Bones!!

Sóc la famosa noia de la KTM jajajaja.. quina gràcia el món és molt petit!!

Res important... que moltes les gràcies per parar a ajudar-me!

Apa crak avera s’hi ens veiem alguna altre sortida!!

Agur**

Jordi Marina ha dit...

Hola Judith!!!

Quina alegria poder posar nom a aquella cara!!!

Tot va ser molt ràpid i quasi no vam poder parlar... de tones maneres gràcies pel comentari!!!

Ara tens una oportunitat per fer una cursa molt maca... només t'has de buscar una parella i venir a la que organitzem al desembre a Llagostera... jo estaré al segon avituallament així que si vens ja ens veurem!!!